شناسهٔ خبر: 163671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

سامانه 141 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی شادفر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه سال جاری ۴۸۴ هزار و ۸۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده‌است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های البرز پاسخ داده شده‌است، افزود: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌است.

این مسئول با اشاره به اینکه کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند، گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.