شناسهٔ خبر: 163831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حمایت از حمله موشکی ایران و تحقق وعده صادق

سیستان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حمایت از پاسخ قاطع ایران اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حمایت از پاسخ قاطع ایران اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فرزندان شجاع و برومند ایران سرفراز در اعمال حق ذاتی دفاع مشروع و در جهت تنبیه تجاوزات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و جنایات دیگر این رژیم در ترور و آدم‌کشی، شب گذشته حماسه‌ای دیگر آفریدند و در دفاع از کیان این مرز و بوم و منافع ملی و امنیت ملت شریف ایران سیلی پشیمان کننده‌ای به متجاوزان زدند، تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است.

بدون شک، عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین «وعده صادق» ذیل کمک و یاری همیشگی خداوند متعال، عنایات حضرت رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و شهدای گرانقدر اسلام و ایران اسلامی و زحمات خالصانه و مجاهدانه فرزندان رشید ایران عزیز در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همراهی جبهه مقاومت به انجام رسید و موجی از غرور، شادی و سرور را در میان ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه در جهان اسلام، منطقه و سایر بخش‌های جهان ایجاد کرد.

 ما خانواده راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی و حمایت از این اقدام به جا و شجاعانه و غرورآفرین سپاه اسلام، از خداوند متعال سربلندی اسلام و ایران اسلامی و تسریع در نابودی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف را مسئلت داریم.