شناسهٔ خبر: 163934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آیین واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان مطرح شد؛

ساخت ۹ هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در خوزستان

مسکن کمیته امداد خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ساخت ۹هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در خوزستان در سال جاری هدفگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان در روستای قلعه چنان شهرستان کارون که معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در کل کشور ۳۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهره برداری شد که از این تعداد یک‌هزار و ۶۰۲ واحد متعلق به خوزستان بوده است.

وی گفت: در سال گذشته یک‌هزار و یکصد واحد مسکونی برای مددجویان در استان ساخته و تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در حوزه مسکن مددجویان حمایت های مختلفی انجام می شود افزود: دستگاه های متولی مسکن در استان بصورت هماهنگ تمام توان خود را برای تامین مسکن اقشار مختلف به کار گرفته اند.

  در ادامه معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خوزستان گفت: ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی استان هدفگذاری شده است.

محمد خانچی در حاشیه بهره‌برداری از یکهزار و ۶۰۲ واحد مددجوی کمیته امداد خوزستان که همزمان با سراسر کشور و به صورت برخط با حضور رییس جمهور انجام شد بیان کرد: نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن تمام اقشار جامعه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های دولت مردمی سیزدهم است.

وی گفت: ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی که در سامانه ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند بعد از واگذاری زمین آغاز خواهد شد.

خانچی ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن حمایتی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون یکهزار و ۶۰۲ واحد تکمیل گردید که امروز همزمان با سراسر کشور در استان به مددجویان کمیته امداد استان واگذار شد.

 امروز همزمان با سراسر کشور یکهزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد.