شناسهٔ خبر: 163935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در سال جدید

راهداری زنجان با حضور مدیرکل، معاونان و روسای ادارات شهرستان‌های تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اولین جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید صبح امروز (۲۷ فروردین) به ریاست اصغر اسماعیلی، مدیرکل این اداره و با حضور معاونان و روسای شهرستانی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

اصغر اسماعیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه با اشاره به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل، درخواست کرد تا تک تک کارکنان با انجام درست وظایف محوله در سیستم، نسبت به ادای دین ملی و میهنی خود اقدام کنند.

وی با عنوان این مطلب که شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان یکی از شریان‌های مهم اقتصادی و توسعه‌ای ملی مورد توجه دشمنان است، افزود: همراه با گسترش و تجهیز شبکه حمل و نقل، زندگی بشر نیز توسعه‌ یافته است و در هر کجا و به هر دلیل به این شریان‌ها آسیبی وارد شود، کل سیستم اجتماعی آسیب می‌بیند. با توجه به موقعیتی که در آن قرار داریم آمادگی همه جانبه همکاران و امکانات راهداری مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مقام مسئول با اشاره به اقدامات شبانه روزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه با کارهای شبانه روزی و روحیه عملیاتی که در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد، در امر مستندسازی با مشکل مواجه هستیم که این مسئله باید حل شود.

اسماعیلی توجه به بخش آموزش را ضروری عنوان کرد و افزود: آموزش همواره مورد توجه بیش از بیش قرار گیرد زیرا آموزش، رشد و توسعه تفکر کارکنان و در نهایت سازمان را موجب می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بخش دیگری از سخنان خود به توجه جدی روسای ادارات شهرستان‌ها به ظرفیت تحت اختیار فرمانداران در شهرستانها اشاره کرد و گفت: در مواجه با بحران‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان اولین دستگاه خدمات رسان همواره مورد توجه است که در این راستا نیاز است هماهنگی و همراهی متقابل با فرمانداران شهرستان ها بیشتر و همراهی و هماهنگی بین مسولان شهرستانی بیش از پیش باشد.

در ادامه این جلسه معاونین و روسای ادارات شهرستان‌ها نیز گزارش‌هایی از حوزه‌های مربوطه ارائه کردند.