شناسهٔ خبر: 163942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی  

راهداران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی ، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین  و ۱۲۴ نیروی راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین  و ۱۲۴ نیروی راهدار در محور های مواصلاتی این استان مستقر شدند. 

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم جهت استقرار اکیپ های راهداری در این محور ها اندیشیده شده است و راهدارخانه های این شهرستانها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱  از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.