شناسهٔ خبر: 163947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نخستین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان برگزار شد

مسکن نخستین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز دوشنبه نخستین جلسه شورای مسکن با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و استاندار زنجان  در محل استانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه استاندار زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار بزرگی است، گفت: اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها متعلق به یک دستگاه اجرایی نیست بلکه یک طرح فرا دستگاهی است و باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

محسن افشارچی با بیان اینکه در یک چارچوب کلی کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشخص شود، گفت: در نیمه نخست سال جاری تکلیف تأمین زمین برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشخص شود.

وی نسبت به زمان بندی تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تا آخر فصل پاییز باید تعداد قابل ملاحظه ای از واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده شود و تعهد لازم در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، از همکاری و تعامل سازنده شرکت‌های خدمات رسان در خصوص تأمین زیر ساخت‌ها و از بانک مسکن نسبت به تأمین منابع مالی پروژه‌ها تشکر و قدر دانی کرد و بیان داشت: امیدوارم این همکاری‌ها در سال جدید هم تداوم داشته باشد.

افشارچی افزود: متقاضیان مسکن ملی از ما انتظار دارند تا زمان دقیق تحویل واحدهای مسکونی مشخص شود که در این راستا باید زمان بندی متعهدانه (زمان بندی مناسب) در تحویل واحدهای مسکونی مد نظر پیمانکاران و اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

استاندار زنجان، بر لزوم گفتگوی منطقی و با حوصله با متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مردم از ما مسکن می‌خواهند و باید صادقانه و جهادی نسبت به تحقق این مهم مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.