شناسهٔ خبر: 163966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهور؛

هزار و ۴۲۷ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی واگذار شد

واگذاری واحدهای مددجویان خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با حضور ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، هزار و ۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)، میرمحمد مودی در آیین واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) که در شهرستان طبس برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲۷ فروردین ماه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و کلیه اعضای این شورا برگزار و به‌صورت ویدئو کنفرانس ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در سراسر کشور واگذار شد.

وی افزود: این آیین با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران استانی برگزار شد و سهم استان خراسان‌جنوبی نیز ۱۴۲۷ واحد در ۱۱ شهرستان بوده است که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) و اداره کل راه و شهرسازی به متقاضیان واگذار شد.

مودی ادامه‌داد: در این آیین به‌صورت نمادین یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان ساکن در شهر طبس تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این آیین استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره)، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت تأمین مسکن مردم به‌ویژه مددجویان کمیته‌امداد به کار خواهد گرفت تا بتواند بخش عمده‌ای از مشکل مسکن مردم را مرتفع کند.

وی اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تأمین مسکن مردم است.