شناسهٔ خبر: 163978 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رشد ۲۰ درصدی میزان رضایت‌مندی مسافران «هما» در نوروز ۱۴۰۳

فرودگاه مهرآباد ایران ایر هما مدیرکل روابط عمومی هما از ارزیابی سطح رضایت‌مندی مسافران پروازهای "هما" به وسیله پرسشنامه برخط خبر داد و گفت: میزان رضایتمندی مسافران از انجام به موقع پرواز در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۲ رشد۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، حسام قربانعلی با بیان اینکه سطح رضایت‌مندی مسافران پروازهای "هما" از طریق پرسش‌نامه برخط ارزیابی می‌شود، گفت: این اقدام با هدف سنجش سطح رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده در پروازهای داخلی و بین‌المللی "هما"، به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: این ارزیابی با استفاده از پرسش‌نامه برخط از طریق ارسال پیامک به مسافران در پایان پرواز انجام‌می‌شود. همچنین در تمامی پروازهای" هما " همچنان برگه‌های نظر سنجی به درخواست مسافر در اختیار وی قرار می‌گیرد تا نظرات و انتقادات خود را درج نمایند.

قربانعلی درباره موضوعات مورد بررسی گفت: این نظرسنجی رضایت مندی مسافران از بخش‌های عملیاتی "هما" از جمله تهیه بلیت، سوار شدن به هواپیما و خدمات داخل پرواز را شامل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی به رضایت مسافران از انجام پرواز به‌موقع در ایام فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان‌می‌دهد میزان رضایت مسافران از انجام به‌موقع پرواز در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۲ رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: میزان رضایت مسافران از سرعت عمل و دقت در باجه پذیرش مسافر، اطلاع‌رسانی تاخیرات، خوش‌رویی و رفتار مناسب مهمانداران، مجله داخل پروازی "هما" و سرویس‌های غذایی ارائه شده در طول پرواز نسبت به‌مدت یاد شده از رشد قابل توجهی برخوردار است.