شناسهٔ خبر: 164070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان دزفول بررسی شد

ببینید| نشست بررسی پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان دزفول در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان بررسی و مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، نشست مشترک بررسی چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان دزفول با حضور مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان علیرضا خردمند، فرماندار، محمد عتاب اهوازی شهردار و ابوذر موحد رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان شهرستان دزفول برگزار شد.

ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با اشاره با لزوم بررسی ویژه پروژه های این شهرستان اظهار داشت: در این نشست مسائل و مشکلات حوزه مسکن، شهرسازی و پروژه های راهسازی شهرستان مطرح و برای رفع موانع تصمیم گیری شد.

موحد تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت، پیگیری حضور دستگاه های خدمات رسان و زیربنایی برای مشارکت در پروژه های مسکن، اختصاص قیر بازآفرینی و تکمیل پروژه های راهسازی شهرستان از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر دزفول یکی از پروژه های پیشران در استان بوده است اظهار داشت: منطقه مهرشهر دزفول با برخورداری از ۱۱۴ بلوک ۱۸ واحدی و ۲۲ واحدی، متشکل از ۲ هزار و ۳۱۲ واحد آپارتمانی و جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر از جمله مناطق جدید دزفول است.