شناسهٔ خبر: 164156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه کمیته‌ ارزیابی عملکرد در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

راهداری زنجان به منظور بررسی و تقویت شاخص‌های ارزیابی عملکرد سالانه، جلسه‌ کمیته ارزیابی عملکردصبح امروز(۲۹اسفند) با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، معاونین و روسای ستادی اداره‌ کل، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، هدف از ارزیابی عملکرد را، ارزیابی اهداف پیش‌بینی شده از نگاه برون سازمانی جهت شناخت بهتر کاستی‌ها و تنظیم برنامه‌های بهتر و ایجاد انگیزه و فضای رقابتی بین دستگاه‌ها بیان کرد.

اسماعیلی به حجم بالای اقدامات انجام شده در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: در صورتی که این اقدامات مستندسازی شود امتیاز بالایی را کسب خواهیم کرد.

وی بر لزوم اثبات مستدل برنامه‌های ارائه شده تاکید نمود و افزود: مستندات می‌بایست به گونه‌ای ارایه گردد تا با احراز اطمینان از درستی آنها نتایج حاصل از آن برای ارزیابان قابل اعتماد باشد.

به گفته این مقام مسئول متاسفانه در سال‌های اخیر، مستندسازی فعالیت‌ها به صورت هدفمند و روش‌مند مورد توجه واقع نشده است که همین امر موجب شده است تا اقدامات انجام شده چنان که باید دیده نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه بر اجرای دقیق این شاخص‌ها تاکید داشت و افزود: با توجه به گستردگی و شرایط سخت کاری مجموعه در تمام فصول سال و انتظارات مقامات ارشد استانی و سازمانی، کسب جایگاه برتر اهتمام ویژه را می‌طلبد.

ارائه گزارشی از ارزیابی سال گذشته اداره کل بخش اول این جلسه را تشکیل داد.