شناسهٔ خبر: 164335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور جویم‌- بختیارویه - اوز

روکش اسفالت عملیات اجرایی ۹ کیلومتر روکش آسفالت راه فرعی جویم – بختیارویه - اوز با اعتباری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شد و همچنین در ادامه اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان جویم در قالب راهداری محوری در برخی از نقاط این محور صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، عملیات اجرایی روکش آسفالت در محور جویم - بختیارویه - اوز انجام شد.

حسن شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در خصوص این پروژه اظهار کرد: به دلیل فرسودگی ناشی از عوامل محیطی و سوانح جاده‌ای، محورها در معرض خرابی قرار می‌گیرد و به همین دلیل می‌بایست اقدامات وسیعی در جهت حفظ و نگهداری از آن به طور مداوم صورت گیرد تا ضریب ایمنی جهت تردد خودروها افزایش یابد.

وی افزود: عملیات اجرایی ۹ کیلومتر روکش آسفالت راه فرعی جویم - بختیارویه - اوز با اعتباری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شد و همچنین در ادامه اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان جویم در قالب راهداری محوری در برخی از نقاط این محور صورت گرفت.

شبانی با اشاره به اینکه همواری رویه راه‌ها تأثیرات قابل توجهی در وضعیت ایمنی و کیفیت عبور و مرور کاربران راه دارد، گفت: در دو سال اخیر با انجام عملیات روکش آسفالت در نقاط مختلف حوزه استحفاظی تلاش شد وضعیت مطلوبی از نظر رویه راه در مسیرها شکل گیرد که در انتظار می‌رود پس از اجرا، محورها از سطح ایمنی و رضایتمندی بالاتری برخوردار شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان اظهار کرد: یک و نیم کیلومتر روکش آسفالت آنتنی روستای مارمه از توابع شهرستان جویم نیز هم‌زمان با این پروژه تکمیل شده است.