شناسهٔ خبر: 164375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیران اداره کل راه و شهرسازی، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی

2 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با مدیران پارک علم و فناوری استان گفت: از این مجموعه جهت توسعه فعالیت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک مدیران اداره کل راه و شهرسازی، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این نشست مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت پروژه‌های مرتبط با واحدهای صنعتی دانش‌بنیان و فناور بررسی و مدیران هر مجموعه در رابطه با نحوه تسهیل فرایند امور، گفتگو کردند.

یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این واحدها جهت توسعه فعالیت، محل فعالیت و اراضی است که در حاشیه این نشست مدیران و کارشناسان مرتبط به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و معاون املاک و حقوقی این اداره کل به بررسی برخی از اراضی قابل تخصیص و واگذاری به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فنّاور پرداختند.

موسوی در این جلسه گفت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از خروجی آن در شکوفایی اقتصادی کشور از منویات و سفارش‌های اکید مقام معظم رهبری است و کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست حمایت از این واحدها را در برنامه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان نیز در حوزه فعالیت‌های مرتبط به خود، از گروه‌های صنعتی دانش بنیان با تمام توان حمایت خواهد کرد.