شناسهٔ خبر: 164378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد؛

الحاق ۳۵۰ هکتار زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهبندان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری

بازدیدسایت 19 هکتاری نهضت ملی نهبندان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در سفر به شهرستان‌های سربیشه و نهبندان از الحاق ۳۵۰ هکتار زمین دیگر موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهبندان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان‌جنوبی) میرمحمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی سفر به شهرستان نهبندان و در بازدید از سایت ۱۹ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهر شوسف که با حضور مرادی فرماندار نهبندان همراه بود گفت: کار بزرگ حوزه راه وشهرسازی در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی راه آهن بود که در طول یک سال مراحل مناقصه ۹۰۰ کیلومتر در جغرافیای خراسان‌جنوبی انجام شد و عملیات اجرایی آن با حضور ریاست محترم جمهور آغاز و با موافقت رهبر معظم انقلاب تأمین اعتبار پروژه از محل تهاتر نفتی و فروش نفت مهیا شد.

مودی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است.

وی ادامه‌داد:با توجه به وجود متقاضیان جدید در نهبندان، تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳۵۰ هکتار زمین دیگر در شهر نهبندان الحاق خواهد شد. همچنین حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین آب و برق برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تأمین شد و در اختیار دستگاه‌های خدمات رسان قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی اظهار امیدواری کرددر حوزه خدمات رو بنایی مانند مدارس و مساجد و سایر امکانات انشاءلله از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها در سال جاری انجام شود.