شناسهٔ خبر: 164408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

ادارات تابعه راه و شهرسازی در استان متناسب با نیازمندی های ارباب رجوع فضاسازی شود

1 رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرده و بهینه سازی فضای ادارات را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع و مسئله خوش رفتاری با مراجعه کنندگان در دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در دین مبین اسلام به اخلاق و خوش رفتاری تأکید فراوانی شده است و این امر یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های دولتی گفت: یکی از اولویت‌های رسیدگی به مشکلات و امور اداری مراجعین ادارات، تسهیل فرآیندهای اداری، کاهش بروکراسی‌های مرسوم و بهینه سازی فضای اداری است و کلیه دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی باید ادارات خود را متناسب با نیازمندی‌های مراجعین مخصوصاً جانبازان، معلولین و توان خواهان فضاسازی کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: ساخت رمپ معلولین در محل ورودی اداره کل و ورودی ساختمان‌ها، ساخت سرویس بهداشتی ویژه معلولین، نصب راهنمای مناسب برای ارباب‌رجوع، زیباسازی فضای اداری، استانداردسازی و... از مهمترین مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تصریح‌کرد: اگر چنانچه مراجعین توان‌خواه و معلول دسترسی راحتی به محل پیگیری امور نداشته و یا حتی خواهان ملاقات با مدیران باشند، این وظیفه ماست که در خدمت آنان بوده و در محلی مناسب به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.