شناسهٔ خبر: 164470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف فوری ۹۳ فقره تعرض به اراضی ملی استان اصفهان

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۹۳ فقره تعرض به اراضی ملی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ رفع تصرف فوری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی پارسال، ۹۳ فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان به مساحت ۲۱۱.۲ هکتار رفع تصرف فوری شد.  

وی با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، تأکید کرد: مردم استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۳۹ گزارش از طریق سامانه‌های خبری دریافت شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند.  

وی، نصب ۱۲۱ مورد تابلو و علائم هشداردهنده و ۲۰۴ مورد اعزام تیم عملیاتی و نظارتی جهت بازدید و همچنین برگزاری ۳۰ جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان را از جمله عملکرد پارسال این یگان حفاظتی بیان کرد.  

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: ۱۶۹ هزارهکتار از زمین‌های ملی و دولتی واقع در ۱۱۵ شهر در ید یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.