شناسهٔ خبر: 164534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهر محمدآباد

فرازبخت اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از برگزاری قرعه کشی برای واگذاری زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهر محمدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آئین برگزاری قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمدآباد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و متقاضیان واجد شرایط انجام شد.
 
 محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این باره اظهار کرد: دومین مرحله قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جرقویه (شهر محمدآباد) برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.
 
 وی با بیان اینکه با اجرای این مراسم زمین به ۱۰۱ نفر از متقاضیان شهر محمدآباد اختصاص یافت افزود: در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم در حال حاضر افزون بر ۳۹۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.
 
 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در خصوص تأمین اراضی مورد نیاز بیان کرد: در راستای تأمین زمین این طرح، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری محمدآباد الحاق شد و تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی و ارائه نقشه تفکیکی فاز یک در حال سپری شدن مراحل کمیسیون ماده ۵ است.