شناسهٔ خبر: 164551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان

دیدار صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و مشکلات و مطالبات کارکنان این اداره را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی دیدار و مشکلات معیشتی و سایر مسائل رفاهی آنان را مورد بررسی قرار داد. 

وی در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه عملکردی از تلاش‌ها و اقدامات به‌عمل آمده برای رفع دغدغه‌های پرسنلی، اظهار کرد: در برنامه اول تصمیم گرفتیم که حقوق و مزایای پرسنل راه و شهرسازی را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دوم بیمه تکمیلی کارکنان بود که با برنامه ریزی قرارداد موفقی با بیمه تنظیم و منعقد شد که در تاریخ راه و شهرسازی بی نظیر بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به محور بعدی برنامه ها،عنوان کرد: یکی از کارهای مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی صدور کارت اعتباری است با نام «ثمین» که برای کل پرسنل راه و شهرسازی کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به مطالبه کارمندان به ‌منظور ساماندهی خانه‌های سازمانی اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ خانه سازمانی در سراسر استان هرمزگان وجود دارند که طی سال های گذشته با قراردادهای قانونی تحویل کارمندان دارای شرایط  شده است و سال‌های زیادی در اختیار این افراد قرار دارد که برنامه داریم هر چه سریع تر تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

به گفته این مقام مسئول؛ برنامه ریزی برای ارتقاء و بهبود وضعیت موجود کارکنان از جمله معیشت، رفاهیات، اعطای تسهیلات، اماکن رفاهی کارکنان، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و حمایتی در دستور کار قرار دارد.