شناسهٔ خبر: 164626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

بسترسازی برای استفاده حداکثری از متخصصین راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان جزو متخصصین این حوزه هستند و باید بستر استفاده حداکثری از این تخصص در اداره کل ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی گلستان، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: برای رخ دادن اتفاقات خوب و مثبت نباید مرزبندی داشته باشیم و باید گام‌هایی فراتر از مرز برداریم.

وی افزود: کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان جزو متخصصین این حوزه هستند و باید بستر استفاده حداکثری از این تخصص در اداره کل ایجاد شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: بدیهی است با همراهی و همکاری مدیران استانی و همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی طی ۱۰ ماه باقیمانده از دولت سیزدهم اتفاقات اثربخشی رخ خواهد داد.

حسینی ادامه داد: اگرچه در استان گلستان برای ساخت مسکن با موانعی روبرو هستیم؛ اما با درایت مدیران استانی این موانع یک به یک در حال رفع شدن است.

وی گفت: پیش از این که اینجانب توفیق خدمت در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را داشتم همکاری دوجانبه و خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت گرفت که به‌واسطه این همکاری شاهد رشد تولید مسکن در شهرهای استان هستیم.