شناسهٔ خبر: 164638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک با مدیرکل و معاونین انجام شد:

تقدیر نماینده دزفول از خدمات معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

ببینید| نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با نماینده دزفول و تقدیر از معاونین نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از خدمات معاون معماری و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید احمد آوایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از خدمات ارزشمند شبنم کوچک پور، معاون معماری و شهرسازی و میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خدمت رسانی به مردم دزفول با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

این لوح سپاس به پاس همراهی و تشریک مساعی در انجام امور محوله و خدمت رسانی شایسته به مردم و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دزفول اهداء شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند.

شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در خدمت به مردم شریف شهرستان شهید پرور دزفول تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.