شناسهٔ خبر: 164837 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان اعلام کرد؛

آغاز روکش آسفالت در جاده قدیم کاشان_قم

روکش آسفالت در جاده قدیم  کاشان_قم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان از آغاز عملیات روکش آسفالت در محور قدیم کاشان_ قم به طول ۱۸ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان از شروع عملیات روکش آسفالت جاده قدیم کاشان_قم از کیلومتر ۱ بعد از پلیس راه کاشان_قم به طول هجده کیلومتر از تاریخ ۲۰فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

وی ادامه داد در سال گذشته یک کیلومتر نخست از محور قدیم کاشان_قم عملیات روکش آسفالت، شانه سازی و خط کشی آن انجام شده است.

علی اکبر آقایی همچنین افزود در سال ۱۴۰۳، عملیات روکش آسفالت ۸کیلومتر از جاده کاشان_ورکان، عملیات روکش آسفالت محور کاشان_سفیدشهر به طول ۳کیلومتر در حوزه شهرستان کاشان، عملیات روکش آسفالت بلوار نیاسر به طول ۵کیلومتر به صورت مشارکتی با شهرداری نیاسر، روکش آسفالت محور کاشان_قمصر و بالعکس به طول ۶کیلومتر با مشارکت خیر راهساز شرکت بتن آسفالت مهر و روکش آسفالت سه راهی چوگان تا کامو به طول دو کیلومتر در دستور کار نگهداری راه این اداره قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان ضمن قدردانی از خیرین راه‌ساز در استان اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است.

آقایی اظهار کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه از دیرباز در فرهنگ مردم این استان وجود داشته است و خیرین همواره در حوزه‌های مختلف به ویژه راه‌سازی منشأ خیر و برکت بوده اند.