شناسهٔ خبر: 164949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۲۰ کیلومتر سه راهی سربند - سه راهی مشکین‌شهر

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۲۰ کیلومتر سه راهی سربند - سه راهی مشکین‌شهر معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به غیر از مطالبات برای تکمیل و بهره برداری ۲۰ کیلومتر اول از سمت سه راهی سربند - سه راهی مشکین‌شهر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از روند پیشرفت اجرای پروژه احداث باند دوم محور سه راهی سربند به سه راهی مشکین شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: تکمیل آخرین ابنیه فنی یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری، آسفالت لایه دوم ، نصب علائم ایمنی و خط کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه راهی سربند به سه راهی مشکین محور پارس آباد - مشکین شهر با حمایت های مسؤولان و در صورت تامین منابع مالی جهت تکمیل نواقصات در این ۲۰ کیلومتر جزو برنامه کاری این اداره کل است.

وی به فعالیت پیمانکار در۲۰ کیلومتر دوم این محور نیز اشاره کرد و افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، اجرای ابنیه فنی در ۶/۵ کیلومتر اول انجام می شود.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از تلاش های پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه اظهار داشت: علیرغم عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه به مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان این پروژه فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره برداری این محور شاهد افزایش ایمنی تردد مسیر خواهیم بود.

یوسف زاده افزود: هم اکنون در حال حاضر ۱۱۵دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این پروژه فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: به غیراز مطالبات پیمانکار۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری۲۰کیلومتر اول از سمت سه راهی سربند - سه راهی مشکین‌شهر مورد نیاز است.