شناسهٔ خبر: 165118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه «ایمنی و ترافیک» در روز ایمنی حمل و نقل برگزار شد

برگزاری نمایشگاه «ایمنی و ترافیک» در روز ایمنی حمل و نقل بوشهر نمایشگاه «ایمنی و ترافیک» همزمان با ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) نمایشگاه «ایمنی و ترافیک» همزمان با ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در بوشهر برگزار شد.

بابک کاوه ئیان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز جمعه (۷ اسفند) در فضای باز مدرسه تاریخی سعادت بوشهر برگزار شد.

کاوه ئیان ادامه داد: اهداف این نمایشگاه شامل آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای، حساس سازی و آشنایی خانواده‌ها با خطرهای جاده ای، آموزش موارد ایمنی و رعایت قوانین ایمنی عبور و مرور توسط دانش آموزان بود.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه، ضمن ارائه آموزش‌های ایمنی برای کودکان، دوچرخه سواران، موتورسواران و والدین، مسابقات نقاشی برگزار و آزمون‌هایی از کتابچه‌های آموزشی تهیه شده توسط اداره کل اخذ شد و هدایایی نیز به برگزیدگان اهدا شد

به گفته کاوه ئیان، همچنین اهدای ۲۰ عدد کلاه ایمنی، نصب ۱۰۰ عدد برچسب شبرنگ، ۲۰ عدد بادگیر شبرنگ دار موتورسواری، توزیع ۵۰ جلد کتابچه ایمنی عبور و مرور کودکان و ۳۰ جلد کتابچه آموزش موتورسواران از دیگر اقدامات در نمایشگاه بود.