شناسهٔ خبر: 165345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت تمامی معابر خاکی شهر خان ببین استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان- منوچهر رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گلستان از آسفالت تمامی معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری خان ببین خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۱۲۷ تن قیر رایگان از محل شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری خان ببین واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، رقیه منوچهر رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان، هر ساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰، شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان، دو هزار و ۱۳۲ تن قیر رایگان به شهرهای استان اختصاص داد که با این میزان حجم قیر ۲۷۰ هزار متر مربع از بافت فرسوده استان آسفالت شد.

منوچهر ادامه داد: در شهر خان ببین ۱۷ هزار و ۵۲۵ متر مربع معابر خاکی وجود داشت که با توجه به واگذاری قیر رایگان به شهرداری تمامی این معابر آسفالت شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۴ تن و در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۶۳ تن قیر رایگان به شهرداری خان ببین واگذار شد.