شناسهٔ خبر: 165635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت سایت‌های نهضت ملی مسکن در اولین جلسه شورای مسکن شهرستان درمیان

شورای مسکن درمیان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان درمیان از بررسی آخرین وضعیت سایت‌های نهضت ملی مسکن در اولین جلسه شورای مسکن شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، اولین جلسه شورای مسکن شهرستان درمیان در سال جاری صبح امروز به ریاست فرجامی فرد فرماندار شهرستان و با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان (دبیر شورا) و همه اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان درمیان در این جلسه گفت: این جلسه باهدف بررسی آخرین وضعیت سایت‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

علی کارگر افزود: همچنین سایت جدید ۱۲۲ هکتاری شهر اسدیه و مشکل تامین زمین در شهرهای طبس مسینا و میزان پیشرفت ۳ سایت فعال شهرستان از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

وی از رفع مشکل سایت۳۲ هکتاری شهر اسدیه و انجام اصلاحات طرح و واگذاری به بنیاد مسکن شهرستان و شهرداری اسدیه خبر داد و گفت: در این جلسه نمایندگان بنیاد مستضعفان و منابع طبیعی هم حضور داشتند که در خصوص رفع مشکل انتقال اسناد سایت ۱۲۲ هکتاری شهر اسدیه به راه و شهرسازی نظراتی ارائه شد و مقرر شد از سوی فرمانداری شهرستان جهت رفع این مشکل تمهیداتی اندیشه شود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان از آخرین اقدامات خود در سایت‌های اسدیه، گزیک و طبس مسینا و همچنین مشکلات موجود گزارشی ارائه دادند.

در پایان فرماندار شهرستان درمیان ضمن قدردانی از اقدامات اداره راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان درخواست کرد نسبت به تکمیل کامل زیرساخت‌ها در سایت‌های نهضت ملی مسکن هر چه سریع‌تر اقدام کنند.