شناسهٔ خبر: 165659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تبادل تجربیات در حوزه ساخت مسکن انجام شد؛

بازدید میدانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر شاهرود

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه ‌و شهرسازی گلستان با هدف تبادل تجربیات و بازدید از نحوه اجرای پروژه‌های مسکن در سمنان، به همراه معاون مسکن ‌و ساختمان، معاون املاک و حقوقی و جمعی از رؤسا و کارشناسان حوزه مسکن اداره کل به شهر شاهرود سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با همراهی معاون مسکن ‌و ساختمان، معاون املاک و حقوقی و جمعی از رؤسا و کارشناسان حوزه مسکن اداره کل از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر شاهرود بازدید کرد.

در این بازدید، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با مسئولان ذیربط و مجریان پروژه‌های مسکن در شاهرود دیدار و به گفت‌وگو نشست.

حسینی هدف از این بازدید را  تبادل تجربیات و بررسی روند کاری پروژه‌های مسکن در شاهرود عنوان کرد و گفت: بازدید از پروژه های ساخت مسکن در شهرهای مختلف می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش کارایی در زمینه مسکن در استان گلستان کمک کند.

گفتنی است این بازدید با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان انجام شد.