شناسهٔ خبر: 165684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ ساخت ۱۳۴۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان به زمین زده شد

کلنگ ساخت ۱۳۴۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان به زمین زده شد آیین کلنگ‌زنی ۱۳۴۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی ویژه کارکنان دادگستری استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عملیات اجرایی ساخت ۱۳۴۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی ویژه کارکنان دادگستری استان هرمزگان ظهر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دوستی استاندار هرمزگان، شاهرخیان معاون عمرانی قوه قضاییه، قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در اراضی شمال شهر بندرعباس آغاز شد.

بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با وزارت راه و شهرسازی و قوه قضاییه، مقرر شده است ۱۳۴۰ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار با هدف رفع نیازهای مسکن کارکنان دادگستری، در اراضی شمال شهر بندرعباس در استان هرمزگان ساخته شود.

سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این آیین اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان در حال حاضر حدود ۵۳ هزار متقاضی تایید نهایی شدند و تا کنون افزون بر ۲۸ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن استان پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده که تاکنون ۱۶ هزار و ۴۳۹ واحد فونداسیون و ۷ هزار و ۷۴۱  اسکلت مسکونی به  اتمام رسیده است.