شناسهٔ خبر: 165725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه بار یزد خبر داد

 تحولات اساسی در بهسازی پایانه بار یزد با حمایت‌های سازمان راهداری

بهسازی پایانه بار یزد مدیر پایانه بار یزد گفت: در یک سال گذشته با حمایت‌های معاون حمل‌ونقل و مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و تلاش معاونت فنی و و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، بهسازی، نوسازی و مرمت بخش‌های مختلف پایانه بار یزد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، علیرضا مشرف از آغاز تغییر و تحولات اساسی در پایانه بار یزد در قالب ترمیم، نوسازی و بهسازی بخش‌های مختلف پایانه بار خبر داد.

مدیر پایانه بار یزد افزود: مجموعه پایانه بار یزد واقع در ۱۰ کیلومتری شهر یزد در محور کنارگذر غربی در سال ۱۳۷۳ تأسیس و در سال ۱۳۷۶ مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت که این مجموعه در مساحت ۴/۲۶ هکتار دارای بخش‌های تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

مشرف تصریح کرد: در یک سال گذشته با نگاه ویژه حمایتی حمیدرضا شهرکی معاون حمل‌ونقل و حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مجموعه پایان بار یزد، طرح‌های عمرانی متعددی با اعتباری مطلوب و با دستور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، اجرایی شده و چندین طرح دیگر نیز در حال انجام است.

وی در بیان برخی از پروژه‌های فوق، در فاز اول به مرمت و بهسازی مسجد و نمای آن، تعویض سیستم صوت سالن‌های اعلان بار ناوگان تک، تریلی، ده چرخ و خاور، تعویض سنگ جدول پارکینگ و تیر پارک، رنگ‌آمیزی نیوجرسی ورودی پایانه، رنگ‌آمیزی سنگ جدول تیر پارک و پارکینگ، سند بلاس ساختمان‌های پایانه، تعمیر و بهسازی ساختمان اداری، بهسازی فضای سبز، ساخت آلاچیق، تعمیرات و تعویض تابلو برق‌های کل پایانه اشاره کرد.