شناسهٔ خبر: 166046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

پایان انتظار ۱۳ ساله برخی ساکنان مسکن مهر استان برای نصب آسانسور

پایان انتظار ۱۳ ساله برخی ساکنان مسکن مهر استان برای نصب آسانسور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پایان انتظار ۱۳ ساله برای اجرای باقیمانده آسانسورهای مسکن مهر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید علی میرکریمی گفت: پس از پیگیری های جدی در خصوص اخذ کمک مالی برای اجرای آسانسورهای باقیمانده مسکن مهر، خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی با این کمک مالی موافقت شد و انشاءالله پس از ۱۳ سال انتظار، کار مسکن مهر در استان خراسان شمالی به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای این طرح از محل صندوق ملی مسکن و در پی سفر معاون وزیر و رییس سازمان ملی زمین و مسکن موضوع از طریق استان پیگیری شد و این مهم محقق شد که همکاری اداره کل تعاون و همچنین ساکنان و مالکین مساکن مهر پیش نیاز تکمیل این طرح مهم است.

میرکریمی اضافه کرد: این موافقت منوط به تقسیط کلیه واحدها و مشارکت مالی اعضای پروژه های مسکن مهر است که ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی باقیمانده آسانسورهای مسکن مهر در استان خراسان شمالی اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: این کمک مالی از محل صندوق ملی مسکن و کمک بلاعوض برای مساعدت تکمبل واحدهای باقیمانده است و بیش از ۵۰ درصد هزینه های مورد نیاز خرید، نصب و راه اندازی آسانسورها است.

میرکریمی با اشاره به اینکه ساکنان این واحدها حدود ۱۳ سال از نبود آسانسور رنج می‌بردند، اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این آسانسورها تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد و مشارکت متقاضیان را نیز می طلبد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ابراز کرد: انشاالله در آینده ای نزدیک خبرهای تکمیلی نحوه خرید و روش اجرا اطلاع رسانی خواهد شد، مدیران عامل و اعضای شرکتهای تعاونی ضمن آمادگی پیگیر اخبار تکمیلی باشند.