شناسهٔ خبر: 166071 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

برگزاری جلسه کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی استان خوزستان با ۱۶دستورکار ویژه

کوچک پور معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه کمیته فنی کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص ساخت و سازهای خارج از محدوده استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: جلسه کمیته فنی کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص الحاق اراضی به محدوده شهر در راستای طرح نهضت ملی زمین و مسکن برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار شد، گفت: این جلسه با ۱۶ دستور کار مهم و ویژه برگزار شد یکی از مهم‌ترین دستور کارهای این جلسه الحاق قطعه زمینی به مساحت ۱۸ هکتار جهت الحاق به محدوده شهر هویزه در راستای اجرای طرح نهضت ملی زمین و مسکن در این شهرستان بود.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: الحاق چندین قطعه زمین به محدوده شهرهای دزفول، لالی، بهبهان رامهرمز، اهواز، مسجدسلیمان، ویس، ایذه و باغملک نیز در این جلسه بررسی شد.

کوچک پور گفت: برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار بی وقفه تلاش خواهیم کرد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.