شناسهٔ خبر: 166100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

ادامه عملیات هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی در محورهای مواصلاتی همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: باتوجه به بارش‌های شدید باران، محورهای مواصلاتی استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح محورها را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان بودیم که در بعضی از شهرستان‌های جنوبی بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۳۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره کل در قالب ۴۳۶ نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ از دستگاه ماشین آلات در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: با توجه به لغزندگی محورها از همه هم‌وطنان و همشهریان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند، در صورت سفر حتماً با شماره گیری سامانه‌های ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.