شناسهٔ خبر: 166133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان سمنان عنوان شد؛

سمنان در جایگاه سوم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور قرار گرفت

شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان سمنان استاندار سمنان در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن گفت: در جلسه رییس جمهور با استانداران سراسر کشور، سمنان با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در رده سوم پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز  شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان به ریاست محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران، معاونان و نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. 

 محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های مدیران کل راه و شهرسازی استان سمنان و شرق استان افزود: در جلسه رییس جمهور با استانداران سراسر کشور استان سمنان در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به عنوان سومین استان پیشرو در پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن معرفی شد.                                                 

 هاشمی با اشاره به اهمیت توجه به شهر جدید ایوانکی در طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: ایوانکی به عنوان پیشانی استان در طرح نهضت ملی مسکن می باشد و لازم است تا مدیران دستگاه های اجرایی به آن توجه ویژه داشته باشند.                               

وی در پایان با بیان اینکه نوسازی بافت فرسوده از جمله سیاست های دولت سیزدهم می باشد، تصریح کرد:فرمانداران و شهرداران همکاری و پیگیری لازم را جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان داشته باشند.