شناسهٔ خبر: 166230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از پروژه‌های زندان و اردوگاه مرند

1 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی و معاون مالی و اداری اداره کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی از روند اجرایی پروژه‌های زندان و اردوگاه شهرستان مرند بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستمی مهر معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی و آقایی معاون مالی و اداری اداره کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی از پروژه‌های زندان و اردوگاه شهرستان مرند بازدید و روند اجرایی آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

در جریان این بازدید مشکلات اجرایی پروژه زندان مرند بالاخص در بلوک ۱ مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و موانع اتخاذ و به پیمانکار پروژه ابلاغ گردید.

شایان‌ذکر است، پروژه ندامتگاه در ورودی شهر مرند واقع شده که زیربنای فاز ۲ آن، ۲۶۰۰ متر مربع بوده و تاکنون برای مجتمع ندامتگاه‌ی مذکور حدوداً ۲۱ میلیارد تومان هزینه گردیده که پیشرفت فیزیکی کل ساختمان‌ها و تأسیسات نیز حدود ۶۵ درصد است و پیش بینی شده است بلوک ۱ آن در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در حاشیه این بازدید، همچنین مسئولان مربوطه از پروژه اجرای پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه مرند نیز بازید و از نزدیک در جریان مشکلات اجرایی پروژه قرار گرفته و مقرر شد در اسرع وقت جهت رفع مشکلات و موانع تصمیمات لازم اتخاذ شود.