شناسهٔ خبر: 166236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

ببینید | جلسه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ جلسه ملاقات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور محمدرضا صابری مدیرکل و حسینی مؤخر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در سالن جلسات حوزه مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ جلسه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در سالن جلسات حوزه مدیرکل برگزار شد.

جلسه ملاقات مردمی این هفته که با حضور حسینی مؤخر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز برگزار شد، محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن میزبانی و دیدار چهره به چهره با جمعی از متقاضیان حوزه املاک و حقوقی، شهرسازی و نظام مهندسی به بررسی موارد مطروحه پرداخت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و درخواست‌های متقاضیان ارائه کرد.

در ادامه حسینی مؤخر ضمن بررسی فرآیند ملاقات مردمی در این اداره کل، با برخی از مراجعین گفت‌وگو کرد.

وی با توجه به مأموریت‌های گوناگون و مهم محوله به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، پاسخگویی به مراجعین را در این اداره کل مثبت ارزیابی و از عوامل اجرایی برگزاری ملاقات عمومی تشکر و قدردانی کرد.