شناسهٔ خبر: 166253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است

زهره ای _ پرتره معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تلاش و همدلی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در خصوص پیگیری پروژه ها به خوبی نمود یافته و در این راستا نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد علی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی در نشست با اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در محل سالن جلسات این اداره کل، با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل از شعارهای مهم دولت سیزدهم است، گفت: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به اجرای این دو طرح مهم با برنامه وارد عرصه شده است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای تحقق این دو مقوله مهم انجام گرفته و در حال انجام است و اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی هم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملکرد خوبی داشته است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش و همدلی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خوبی نمود یافته است، گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است و باید از این ظرفیت طلایی به خوبی استفاده شود. 

زهره‌ای با بیان اینکه در پرداختی‌ها بین دستگاه‌های اجرایی نابرابری وجود دارد، افزود: باید عدالت در پرداختی‌ها مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه جشنواره قدردانی از نیروی انسانی در وزارت متبوع ایجاد شده است، بیان کرد: برگزاری این جشنواره بهره وری را بالا می‌برد. 

زهره‌ای به ساماندهی اموال منقول و غیر منقول در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و ادامه داد: باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰ هزار نیروی متخصص در بخش‌های مختلف دارد، گفت: این تعداد نیروی انسانی برای این وزارت خانه سرمایه است. 

زهره‌ای در ادامه تصریح کرد: برقراری عدالت سازمانی، شایسته سالاری و جانشین‌پروری باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی قرار گیرد. 

وی در پایان بر اجرای عدالت سازمانی تاکید و تصریح کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در این دوره، خط‌کشی‌هایی که در سنوات گذشته ایجاد و سبب جزیره‌ای عمل کردن می‌شد، هم‌اکنون برداشته شده است.