شناسهٔ خبر: 166325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر خبر داد؛

اصلاح وایمن سازی ۱۰نقطه دارای تصادف از ابتدای سال جاری

هاشم اسکندریان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملابر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر گفت: در راستای اولویت‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر کاهش سوانح رانندگی اصلاح وایمن سازی ۱۰ نقطه دارای تصادف در شهرستان ملایر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان هاشم اسکندریان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمسیون ایمنی راه‌های استان و بازدید های مشترک میدانی با اولویت اصلاح و ایمن سازی پیچ ها، تقاطع ها و نقاط پرتگاهی از ابتدای سال جاری در سطح محورهای شهرستان ملایر عملیات ایمن سازی ۱۰ نقطه دارای تصادف اتمام یا در دست اقدام است.

اسکندریان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن سفر های تابستانی به ویژه سفرهای اربعین حسینی کریدور های منتهی به محل بر پایی موکب‌ها و مسیر زایرین در اولویت ماموریت‌های این اداره قرار گرفته است،

وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده می توان به عملیات ترانشه بری، خاکریزی ،شانه سازی، تعدیل شیب شیروانی، نصب نیوجرسی، گاردریل، خط کشی و آشکار سازی سرعتکاه‌های حوزه استحفاظی و دماغها و....... اشاره کرد.

اسکندریان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲۱نقطه دارای تصادف ایمن سازی شده است که نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشته و عملیات ایمن سازی و اصلاح نقاط دارای تصادف بدون وقفه وبا بسیج تمام امکانات و ظرفیت های موجود ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر در پایان گفت: با توجه به اینکه خسارت مالی و جانی ناشی از تصادفات درصد قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص می‌دهد لذا از همه رانندگان عزیز تقاضا می‌کنم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سازمان راهداری را در صیانت از سرمایه ملی کشور کمک کنند.