شناسهٔ خبر: 166400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای شتاب دهی به نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت انجام شد؛

الحاق ۱۴۵۸ هکتار و تغییرکاربری ۵۳۹ هکتار زمین در سطح شهرهای خوزستان

ببینید| برگزاری جلسه کمیسون ماده 5 شهرهای استان خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای شتاب دهی به نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در سطح شهرهای خوزستان ۱۴۵۸ هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق و ۵۳۹ هکتار زمین تغییرکاربری داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای رامشیر و دزفول به ریاست محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و سایر اعضا در سالن جلسات این معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت تامین زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: تمام تلاش ما این است که بهترین نقاط را برای الحاق به شهر و یا تغییر کاربری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انتخاب کنیم.

کوچک پور گفت: برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار بی وقفه تلاش خواهیم کرد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.

محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست با تاکید به شتاب دهی نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهرهای استان اظهار کرد: تاکنون ۱۴۵۸ هکتار الحاق گردیده و ۵۳۹ هکتار نیز تغییر کاربری شده است و در این جلسه نیز به بررسی زمین های مورد نیاز طرح جوانی جمعیت در شهرهای دزفول و رامشیر پرداخته شد.