شناسهٔ خبر: 166408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

بیش از دو هزار و ۹۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های راز، جرگلان، مانه و سملقان تایید شدند

بیش از دو هزار و ۹۳۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان در خراسان شمالی تایید شدند مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تایید بیش از دو هزار و ۹۳۹ متقاضی در نهضت ملی مسکن شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای تأمین مسکن ویژه شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان در سالن جلسات استانداری به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل و معاونین راه وشهرسازی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان و دیگر اعضای شورای مسکن برگزار شد.

سیدعلی میرکریمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان در طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف خرید کابین های آسانسورهای پروژه نهضت ملی مسکن برگزار شد.

 وی اظهار کرد: در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان تاکنون شش هزار و ۷۹۷ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و ۹۳۹ نفر تایید شدند و ۶۰ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و ۵۹ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

وی به بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان اشاره کرد و افزود: تاکنون در شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان ۳۸۸ متقاضی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کردند.

میرکریمی در ادامه عنوان کرد: در خصوص آسانسور پروژه های نهضت ملی مسکن تاکنون با پیگیری های این اداره کل قطعات و موتور ۱۴۷ دستگاه آسانسور خریداری شده است که انشالله با خرید کابین این ۱۴۷ دستگاه، کار نصب آن نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان به باقیمانده آسانسورهای مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری های جدی این اداره کل در خصوص اخذ کمک مالی برای اجرای آسانسورهای باقیمانده مسکن مهر، خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی با این کمک مالی موافقت شد و انشاءالله پس از ۱۳ سال انتظار، کار مسکن مهر در استان خراسان شمالی به اتمام خواهد رسید.