شناسهٔ خبر: 166410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز دهه کرامت

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختران و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی ها است.

این ایام فرخنده که آغاز دهه کرامت است شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

دهه کرامت که با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بانوی کرامت و مظهر فضایل آغاز و با ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به پایان می رسد، ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی فضای میهن اسلامی مان را معطر و دل ها را منور می سازد.

اینجانب فرا رسیدن ایام با برکت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت (ع) روز دختران و همچنین میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به محضر مبارک حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری و همه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.