شناسهٔ خبر: 166440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از پروژه‌ زعفرانیه و بافت ناکارآمد شهر تربت حیدریه

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با همراهی نماینده مردم شریف شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی از برخی پروژه‌های شرکت بازآفرینی و بافت ناکارآمد پیرامونی آن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با همراهی محسن زنگنه نماینده مردم شریف شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی و علی اکبر کی پور فرماندار شهرستان تربت حیدریه بازدید یک روزه از برخی پروژه‌های شرکت بازآفرینی و بافت ناکارآمد پیرامونی انجام داد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این بازدید از پروژه مشارکتی زعفرانیه معروف به N2 واقع در خیابان طالقانی به متراژ ۱۸۲۰ مترمربع و زیربنای حدود ۹۲۰۰ متر مربع در ۷ طبقه، دارای ۱۳۰ واحد و اراضی ۷.۲ هکتاری بافت ناکارآمد (فرسوده) این منطقه بازدید کرد.

داعی از تصویب اولین طرح تفصیلی با رویکرد بازآفرینی شهری در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و افزود: انشالله به همت فرخ تبار شهردار و با راهبری کی پور فرماندار تربت حیدریه سازه‌های متناسب با فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اسلامی در این منطقه را شاهد باشیم.

گفتنی است در این بازدید برخی معاونین، رؤسای ستادی و شهرستان نیز حضور داشتند.