شناسهٔ خبر: 166825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت؛

میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مصلی نماز جمعه بجنورد برپا شد

میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مصلی نماز جمعه بجنورد برپا شد میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت در محل مصلی شهر بجنورد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی  میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، روز جمعه مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه معاونان مهندسی و ساخت، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان و همچنین روسای ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در محل میز ارتباطات مردمی مستقر در مصلی شهر بجنورد حضور یافته و با مراجعه کنندگان ملاقات کردند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بیشتر مطالبات مردم در حوزه واگذاری زمین جهت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، املاک و حقوقی، شهرسازی است که تلاش می‌کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود. 

وی تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت‌های استقرار میز ارتباطات مردمی دانست. 
 
میرکریمی ادامه داد: تامین زمین جهت واگذاری قطعات به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، خانواده معظم ایثارگران و در کل فاقدین مسکن از اولویت‌های این اداره کل است. 

وی اضافه کرد: در همین راستا این اداره کل با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان تلاش دارد تا با الحاقات و همچنین توافق با مالکین زمین مورد نیاز برای این عزیزان را فراهم کند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: انشالله با تامین زمین واگذاری‌ها در شهرها آغاز خواهد شد و البته در تعدادی از شهرهای استان این واگذاری‌ها در حال انجام است. 

در ادامه، ۱۲ مراجعه‌کننده درخواست‌های خود را مطرح کرده و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند. 

میز ارتباطات مردمی با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان هر هفته با حضور مدیران یک دستگاه در مصلای نماز جمعه شهر بجنورد برپا می‌شود. 

گفتنی است حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بجنورد در محل میز ارتباطات مردمی این اداره کل حضور یافتند.