شناسهٔ خبر: 166840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اردوی فرهنگی_آموزشی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی به پایان رسید

اردوی فرهنگی_آموزشی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی به پایان رسید ۹۰ نفر از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی در اردوی سه روزه ی فرهنگی_آموزشی در اردوگاه شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اردوی فرهنگی_آموزشی از صبح روز ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و در روز ۲۴ اردیبهشت ماه پس از برنامه های متعدد فرهنگی_آموزشی و بازدید از دستاوردهای فاخر نظام اسلامی در شهرستان بهشهر و استان گلستان پایان یافت.

مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در قالب این اردو از  لایروبی کانال عاشوراده در دولت سیزدهم و برقراری اتصال خلیج گرگان با دریای مازندران و افزودن چند هزار هکتار به پهنه ی این خلیج بازدید کردند. 

اعضای شورای همکاری روابط عمومی های خراسان شمالی همچنین از تاسیسات بندر امیر آباد و کشتی سازی صدرا متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی - وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند، با شخصیت های محلی دیدار کردند و در همایش تبادل تجربیات و  هماهنگی در اجرای برنامه های دستگاهی و لزوم هماهنگی بیشتر برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و اجرای پویش ها و اطلاع رسانی ها شرکت کردند و در دوره ی آموزشی نقش رسانه در تحولات اجتماعی و بین المللی، رفتار رسانه های غربی در تحولات مهم تاریخی را بررسی نمودند. 

گفتنی است در این اردو که با برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی همراه بود روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است این اردوی فرهنگی آموزشی به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد.