شناسهٔ خبر: 167021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم ارباب رجوع در اولویت اداره بازرسی راه وشهرسازی آذربایجان غربی باشد

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی باید تکریم ارباب روجوع را در صدر اولویت های خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار با کارکنان اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی، اظهار کرد: یکی از هدف‌های اصلی هر سازمان، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است و باید این مساله در تمامی معاونت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

وی ادامه داد: رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می‌باشد و اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی باید بر این روند حساسیت ویژه داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برخورد متعارف، توام با احترام و یکسان، پاسخ سریع و مناسب به درخواست‌های منطقی و مطالبات قانونی شهروندان بی شک یکی از مصادیق تحقق حقوق شهروندی است و خود این امر نیز اجر اخروی دارد.

عطائی اضافه کرد: اصلاح فرایند اداری و تسهیل خدمات رسانی از دیگر مسائل مورد توجه بوده که باید اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی این بخش را نیز با جدیت دنبال کرده و اقدامات لازم را اعمال کند.

وی بیان کرد: پاسخ به موقع به مکاتبات اداری مبتنی بر شفافیت مستند و مستدل، تکمیل فرم‌های نظر سنجی توسط ارباب رجوع و ارزشیابی مدیران از مواردی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.