شناسهٔ خبر: 167095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی یکی از ارکان تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی است

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و روابط عمومی را یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در متن پیام رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی صادر شده است، آمده است: بی‌شک در دنیای امروزکه دنیای ارتباطات است، نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان هدایتگران افکار مردم و روشنی بخش راه جامعه که با به‌کارگیری هنر، مهارت و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

توجه به این نکته خالی از لطف نیست که نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه امروز ماست.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز و وظیفه سنگیم مجاهدان فعال در این بخش است.

بر این اساس، این روز فرصتی مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند و در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر گام بر می‌دارند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران اداره ارتباطات  و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی که بی منت و مجاهدانه در راستای اطلاع رسانی شفاف و صحیح گام برمی‌دارند، تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی را آرزو می‌کنم.