شناسهٔ خبر: 167166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان؛

تقاضای افزایش تراکم و سطح اشغال تجاری در املاک دارای با قابلیت افزایش تراکم تایید شد

تقاضای افزایش تراکم و سطح اشغال تجاری در املاک دارای با قابلیت افزایش تراکم در خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تقاضای افزایش تراکم و سطح اشغال تجاری در املاک دارای قابلیت افزایش تراکم در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان به تایید رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روزبه دادجو تصریح کرد: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد.

دادجو افزود: در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر شیروان ۱۴ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح شد که از مهمترین پرونده ها می توان به درخواست تغییر کاربری شامل ۸ پرونده، تثبیت گذر شامل ۲ پرونده، افزایش تراکم ۳ پرونده و تفکیک عرصه شامل یک پرونده اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.