شناسهٔ خبر: 167217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم:

اراضی ۲۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا در مرحله زیرسازی است

حسین منصور زاده /سمیرم / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: در مرحله اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر حنا، به ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط در مجموع زمینی به مساحت ۲۰ هکتار، به صورت ویلایی واگذار شده است که هم اکنون در مرحله زیرسازی زمین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین منصورزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم اظهار کرد: تعداد کل متقاضیان ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان افزون بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر است که از این تعداد بیش از ۱ هزار و ۷۰۰ متقاضی تاکنون حائز شرایط فعال هستند.  

وی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا بیان کرد: در مرحله اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر حنا، به ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط در مجموع زمینی به مساحت ۲۰ هکتار، به صورت ویلایی واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم افزود: در این مرحله، نقشه‌های فاز ۱ و ۲ پروژه تهیه، خاکبرداری توسط شهرداری حنا انجام و هم اکنون در مرحله زیرسازی زمین است.  

به گفته وی، پروانه ساخت واحدهای مسکونی این متقاضیان صادر و تا یک ماه آینده، ساخت واحد ها توسط خودشان آغاز می شود.  

منصورزاده با اشاره به ۴۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر حنا گفت: برای تأمین زمین بقیه متقاضیان، درخواست الحاق زمینی به مساحت ۱۰ هکتار داده شده است که در حال بررسی است.  

گفتنی است: شهر حنا از توابع شهرستان سمیرم با چهار هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت در جنوب غربی اصفهان واقع شده است.