شناسهٔ خبر: 167225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نیاز ۱۵۰۰ تن قیر برای تعریض محور اسید سیتریک – سه راهی رامشین

محور اصفهان بروجن مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوین گفت: برای تعریض محور بین شهری اسید سیتریک به سه راهی رامشین ۱۵۰۰ تن قیر مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، علی اصغر سمیعی زاده مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوین گفت: برای تعریض محور بین شهری اسید سیتریک به سه راهی رامشین ۱۵۰۰ تن قیر مورد نیاز است.

سمیعی زاده با بیان اینکه این طرح با مشارکت شرکت کشت و صنعت جوین در حال انجام است؛ افزود: این عملیات به طول ۱۵ کیلومتر و عرض ۷ متر است که با اتمام آن شاهد ایمنی بیشتر و کاهش سوانح رانندگی در این مسیر خواهیم بود.

وی از تعریض محور حکم آباد، نقاب، انداده با مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) خبر داد و اظهار داشت: طول این پروژه ۳.۵ کیلومتر است که به محض تأمین قیر آن عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین گفت: به منظور افزایش ایمنی این اداره در حدفاصل میدان عطاملک تا دماغه پمپ بنزین حکم آباد به طول ۲.۵ کیلومتر و عرض ۱۲ متر به صورت رفت و برگشت و احداث آیلند را با مشارکت شهرداری و اجرای آسفالت گرم انجام داد.

سمیعی زاده گفت: شانه سازی و اجرای ریسه‌های خاکی در محور حکم آباد به سبزوار، حذف نقاط کور و نیز اصلاح هندسی شانه‌ها و احداث راه‌های ورودی و خروجی را از دیگر فعالیت‌های راهداری برای افزایش ایمنی در حوزه راه‌های شهرستان جوین بر شمرد.

شهرستان جوین به مرکزیت شهر نقاب یکی از شهرستان‌های غرب استان خراسان رضوی و قطب تولید پسته غرب خراسان رضوی است.