شناسهٔ خبر: 167293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تیغ زنی۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان انگوت

راه روستایی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت از تیغ زنی ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان در ۱ ماهه گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  اردبیل، شهزاد ثانی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در بازدید از راههای روستایی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۷کیلومتر از راه روستایی سیدمحمدلو، جومیلو، کلانتر و دومولی شن ریزی، تسطیح و کمپکت شده گفت: در این مدت راهداران با استفاده از ۲۰ تن آسفالت  گود افتادگی و چاله ها را پر کرده اند. 

وی با اشاره به اینکه در ۱ ماهه گذشته ۱۵کیلومتراز افتادگی لبه آسفالت توسط راهداران ترمیم شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۰۰مترمربع  از راه اصلی و ۵۰مترمربع راه فرعی لکه گیری هندسه انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت انجام ۵۰کیلومتر عملیات شانه‌سازی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: ۲۰۰ مترمکعب آبشستگی وشانه راه‌ها مرمت شده است. 

ثانی از نگهداری و پاکسازی ۲۷۰۰متر طول روشنایی در طول راه این شهرستان خبرداد و خاطرنشان شد: نگهداری و پاکسازی روشنایی تونل آزادگان نیز به طول۹۰۰متر توسط راهداران انجام شده است. 

وی رنگ‌آمیزی ۲۰ عدد پایه تابلوها، رنگ‌آمیزی ۵ عدد پایه چراغ ها، رنگ‌آمیزی ۲۰ متر مربع حفاظهای فلزی، رنگ‌آمیزی ۸۰مترمربع سرعتگاه، شستشوی ۲۰۰عدد علائم ایمنی، اخطاری، انتظامی، مسیرنما، شستشوی۱۰۰ عدد تابلوهای اطلاعاتی، شستشوی ۴۰۰ مترمربع دیواره تونل پاکسازی و تنقیه ۱۰۰ متر مکعب داخل پل‌ها و پاکسازی۷۰کیلومتر ازحریم راه از مواد زائد و نخاله‌های ساختمانی را ازدیگر اقدامات مهم راهداران در یک ماه گذشته برشمرد. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و ادامه داد: با حضور گشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه به ۴ نفر از متخلفان اخطار ابلاغ و تخریب انجام شده، ۲ مورد تخریب در راه، دسترسی در حریم انجام ۲مورد برخورد با دستفروشان در حاشیه راه انجام و ۳۰ مورد از تابلوها و بنرهای غیرمجاز نیزجمع آوری شده است.