شناسهٔ خبر: 16739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی تخصصی كارگاه ارزيابی صدور رای در گزينش

آموزش دوره آموزشي تخصصي كارگاه ارزيابي صدور راي در گزينش با حضور آقايان سيد سعيد سيد علائي معاون محترم توسعه مديريت و منابع و دبير هيات مركزي گزينش ، داريوش آستركي سرپرست دبيرخانه هيات مركزي گزينش و با حضور ۸۰ نفر از مديران ، اعضاء و گزينشگران هسته هاي گزينش وزارتخانه متبوع ، شركتها و سازمانهاي تابعه در تاريخ ۹۴/۹/۲۴ برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه آقاي آستركي در خصوص اهميت ارزيابي و صدور راي  در پرونده  هاي گزينشي و اجراي دقيق دستورالعمل ها و بخشنامه هاي صادره از سوي هيات عالي گزينش وهيات مركزي مباحثي را مطرح نمودندودرادامه گزارشي ازدوره هاي برگزار شده درموضوعهاي مختلف گزينش ارايه نمودند.

در ادامه سيد سعيد سيد علائي معاون محترم توسعه مديريت و منابع و دبير هيات مركزي گزينش ضمن ارائه آمار و عملكرد دوره هاي آموزشي برگزار شده قبلي در رابطه با اهميت آشنائي با اصول و ضوابط مصوب ارزيابي و صدور راي ، ارتقاء سطح علمي و عملي گزينشگران ، ديدگاههاي حضرت امام خميني ( ره ) و مقام معظم رهبري در گزينش و ابلاغيه مقام معظم رهبري در خصوص سياستهاي كلي نظام اداري، گزارشي از عملكرد دبيرخانه هيات مركزي و هسته هاي گزينش تابعه ايراد سخن فرمودند .

پس از پايان سخنان ايشان آقاي تقوايي استاد مدعو دوره به تدريس مباحث دوره پرداختند و ضوابط و معيارهاي مصوب گزينش ، مصاديق و راهكارهاي عملي موجود جهت ارتقاء سطح كيفي ارزيابي و صدور راي را به شركت كنندگان حاضر در دوره ارائه نمودند.

دوره مذكور با همكاري و مشاركت دبيرخانه هيات مركزي گزينش و مركز نوسازي و تحول اداري از ساعت ۹ صبح شروع و در ساعت ۳۰/۱۵ پايان يافت.

نظر شما