شناسهٔ خبر: 167410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کرد؛

روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان

6314efd3-402b-4df5-87af-af591905ce8e.jpg روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و نشان دهنده عملکرد دولت به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نشست صمیمی با رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانی و پایانه‌های مرزی استان در آستانه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی ضمن منعکس کردن عملکرد دولت و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، وظیفه زمینه‌سازی برای دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان برای حرکت در مسیر و اهداف اداره کل را برعهده دارد. 

 وی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی بسیار سخت و مهم است، تصریح کرد: همکاران روابط عمومی کسانی هستند که به فرامین امام خمینی و رهبر انقلاب لبیک گفتند چرا که همواره در فرمایشات ایشان بر این نکته تاکید شده که باید عملکرد واقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم. 

 دست نشان اظهار کرد: روابط عمومی تلاش می‌کند که با مستندسازی اهداف و برنامه‌های کشور و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی را به مردم منعکس کند و این تلاش آن‌ها کاری سخت و می‌توان گفت جانکاه است. 

 وی ادامه داد: امید داریم با همکاری و همراهی تمامی همکاران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی بتوانیم به تمامی اهدافی که خود پیش بینی کرده و یا سازمان مدنظر دارد، برسیم. 

 در ادامه این نشست رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانی و پایانه‌های مرزی به بیان مسایل و موارد مدنظر پرداختند.