شناسهٔ خبر: 167494 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی در پی شهادت رییس جمهور دولت سیزدهم

تسلیت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان آن مقام و هیات همراه را در حادثه بالگرد که روز گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه در استان آذربایجان شرقی رخ داد، تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان آن مقام و هیات همراه را در حادثه بالگرد که روز گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه در استان آذربایجان شرقی رخ داد تسلیت گفت.

در متن پیام معاون وزیر راه و شهرسازی آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سید الشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رییسی را محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. شهادت می‌دهم که نیت خالص و عشق بی‌نظیر این مجاهد فی سبیل الله به خدمت به اسلام و خلق الله(عیال الله) در اوج سجایای اخلاقی را در همه جلسات کاری و تعاملاتی که توفیق درک آن را داشتم با همه وجود شهود کردم .

خداوند به برکت میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثناء جایگاه شهدای عزیز این حادثه غم بار را "فی‏ مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ "جاودانه گرداند و توفیق شهادت را به بهترین وجه نصیب همه آرزومندان این تاج افتخار الهی بگرداند.

گفتنی است، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.